سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایان فعالیت شرکت انکی ، تولید کننده ماشین های کنترلی

نظر

برند های بسیار متنوع و زیادی در سطح بین الملل در حال فعالیت در این زمینه یعنی طراحی و تولید ماشین های کنترلی هستند . ماشین کنترلی یکی از وسایل و اسباب بازی های بسیار مهیج برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان است .
در هدایت و کنترل یک ماشین کنترلی از یک رادیو کنترل کمک می گیرید . در نقطه ای می ایستید و ماشین را تا محدوده ی دلخواه حرکت می دهید .
ماشین های کنترلی یا الکتریکی هستند و یا سوختی . اگر الکتریکی باشن یعنی بر مبنای یک باتری قابل شارژ حرکت می کنن و اگر سوختی باشن نیز بواسطه ی سوخت به حرکت در می آن . یه شرکت سانفرانسیسکویی به نام انکی که در زمینه طراحی و تولید ماشین های کنترلی فعالیت می کرد به کار خودش پایان داد :( این خبر خیلی ناراحت کننده اس . ماشین کنترلی های این برند به واسطه ی یک اپلیکیشن و از طریق موبایل هدایت می شدن و به همین دلیل هم بود که به شهرت جهانی رسیده بودن . اما اینکه چطور و چگونه و این چنین ناگهانی تصمیم بر لغو فعالیت خود گرفتن رو میتونید اینجا بخونید .
علم و تکنولوژی روزانه در حال پیشرفته . یک برند و کمپانی برای رسیدن به موفقیت جاودان باید همیشه در حال تلاش و بررسی و آنالیز رقبا و نیاز مخاطبان باشه . اگر محصولی مثل ماشین کنترلی امروز فوق العاده جذابه طرفدار داره آینده ی فرداش نامعلومه !!! 

منبع : انتخاب