سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای تیونینگ ماشینهای کنترلی

نظر

دنیای تیونینگ ماشین‌های کنترلی

من دیروز رفته بودم پیست کارتینگ آزادی و کنار پیست کارتینگ ، کلی ماشین های کنترلی باحال دیدم . خود اون ماشین کنترلی ها به اندازه کافی قدرت و ظاهر جذابی داشتن ولی وقتی تیون میشدن دهن آدم باز می موند . واسه همین خیلی از تیونینگ ماشین های کنترلی سوختی و برقی خوشم اومد و تو اینترنت یه سرچ در موردش کردم تا تو یه سایت تمام توضیحات و دلیل اینکه ماشین هارو تیون میکنند رو پیدا کردم . شاید باورتون نشه ولی کوچک ترین تغییر روی ماشین میتونه خیلی رو سرعت ، شتاب ، هندلینگ و چیز های دیگه تاثیر بذاره . حالا اگه این تغییرات اصولی باشه میتونه بهترش کنه و اگه نباشه خیلی میتونه باعث افت ماشین شما بشه . سایت عصر خودرو یه مقاله ای رو نوشته بود که شاید براتون جالب باشه :

گاهی برای افرادی که به این زمینه علاقه دارند پیش می‌آید که آرسی توان کافی و سرعت مناسب ندارد. ازاین‌رو در این مطلب می‌خواهیم به بررسی نکات و انجام کارهایی بپردازیم تا آرسی شما بیشترین توان را در اختیارتان قرار دهد و از رقبا عقب نباشید.

تقویت و بهینه‌سازی آرسی‌ها یک علم دقیق نیست بلکه آمیخته‌ای از علم، مهارت و به‌خصوص تجربه است. باید در ابتدا با نحوه کارکرد اجزا مختلف پیشرانه به‌خصوص کاربراتور آشنا شوید و سپس می‌توانید از طریق آزمون‌وخطا و تجربه کردن در این زمینه مهارت پیدا کنید. در تقویت پیشرانه زمانی به بهترین خروجی می‌رسید که از آمیخته علم و تجربیات خود استفاده کنید. در این راه نباید خسته شوید و آن‌قدر مراحل و راه‌های مختلف را انتخاب کنید تا به بهترین نتیجه برسید.

برای خواندن بقیه متن روی اینجا کلیک کنید .

منبع : عصر جدید